Translate

dinsdag 11 februari 2014

Speciaal hart voor mijn lieve zusje gemaakt!!

Dit hart heb ik speciaal voor mijn lieve zusje gemaakt die ernstig ziek is.
Ze is niet alleen mijn twee jaar jongere zusje, maar ook mijn aller beste vriendin
Al jaren gaan wij  zij aan zij door het leven!  Vandaar dit hart van katoen!
Verdere uitleg hoeft niet, tekst zegt genoeg!
Lief dat je op mijn blog een kijkje kwam nemen! Dikke XXX voor jou!

                                                                                
                                                                              
                                                                                 
                                                                             
                                                                             
                                                          

                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten