Translate

zondag 24 augustus 2014

Vakantie weer voorbij!!!

De vakantie zit er weer op! Heerlijk genoten van de zon, de kinderen en kleinkinderen!
 Vier dagen met mijn broertje en schoonzusje op hun zeilboot door gebracht! Gezellige avonden met familie en vrienden gehad! Maar nu gaan we weer gewoon doen, nou ja gewoon..... het lijkt wel of ons leven tegenwoordig uit feestjes bestaat!!!! Het kan niet op. Dus moeten er ook presentjes worden gemaakt. Zaterdag vierde een biljartclub vriendin haar 50 e verjaardag! Ik had bij de action een paspop gehaald en geschilderd. Hij was wit met zwarte letters erop. Dat moest natuurlijk anders, want deze paspop heeft half  Nederland! Daarna foto`s en persoonlijke teksten er op geprikt. Speciaal er op geprikt, zodat ze hem af en toe zelf kan veranderen! Daarna nog een tasje gemaakt van een lege chips bus om het geld van ons allemaal in te doen! En klaar was Marianne weer!!!!

Leuk dat je een kijkje op mijn blog kwam nemen!
Dikke kus van mij! XXX




4 opmerkingen:

  1. Hi Marianne,

    Gezellig dat je er weer bent, en super te lezen dat
    jullie zo heerlijk hebben genoten van de vakantie.
    Geweldig dit cadeau, origineel en heerlijk romantisch.
    En inderdaad kan je vriendin er later zelf ook weer van
    alles mee doen nu je de prachtige decoratie los hebt
    bevestigd. En dat tasje , wat een top ideetje om daar
    al het verzamelde geld in te doen.
    Zeer geslaagd kan ik wel zeggen!!!!!

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thuis weer lekker aan de gang is toch ook wel weer fijn.
    Wat heb je nu een mooi en origineel cadeau. Leuk ook dat tasje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, wat een gezellig en mooi blog heb je. Ik zag dat je me bent gaan volgen "welkom"... Ik vind de paspop erg leuk geworden en het ideetje om van een chipsbus een tasje te maken helemaal top ;-)...

    Liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Coby! Die van jouw zijn ook mooi! En je blog ook!
      Dikke kus van Marianne XXX

      Verwijderen