Translate

zondag 7 december 2014

Bijzondere kerstpopjes onder een stolp!

We moesten op visite bij lieve vrienden! Dan neem je natuurlijk wat mee. Bloemen zijn mooi maar blijven niet zo lang staan. Daarom heb ik hier voor gekozen . Ik hoor jullie nu denken wat is hier nou zo bijzonder aan! Nou dat zal ik jullie eens even vertellen : de gezichtjes van de popjes zijn haar eigen kleinkinderen, ik heb een foto van de kinderen op stof over gebracht en daarna op de popjes geplakt! Maar schaam je niet dat je het niet zag hoor, de oma in kwestie zag het in eerste instantie ook niet! Toen nog een krans er om heen van eucalyptus  en gipskruid! Ik hoop dat het een beetje mooi blijft tot het einde van het jaar.

Lief dat je op mijn blog een kijkje kwam nemen!
Dikke kus van Marianne XXX

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer allemaal mooie creatie's
    gemaakt Marianne, en vooral deze waar de
    popjes de gezichtjes kregen van haar eigen
    kleinkinderen, zo lieffffff.
    De eucalyptus en gipskruid die je erin verwerkt
    hebt drogen op den duur wat in maar dat staat ook
    erg mooi. Dus het blijft heel lang mooi dit schattige cadeau.

    En dan het opgepimpte boekje, en de gehaakte
    halssnoeren, echt SUPER leuk geworden allemaal.

    En dit, die persoonlijke cadeautjes zijn toch altijd
    het allerleukste!!!

    Wens je een heerlijk nieuwe week lieverd,

    Liefsssssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blij bij je lezen. Wat een super gaaf idee, die gezichtjes.
    Jammer dat oma het niet gelijk zag.

    BeantwoordenVerwijderen